
новини закладу
Зустрічаємо весну!

Он пролісок, як клаптик неба,
Росте на вітрові такому.
Йому тепла і сонця треба,
І ґрунт, щоб втриматись на ньому.

Чудова легенда про Зиму та Проліски:
Весь березень гріло яскраве сонечко, розтоплюючи сніг, збільшуючи день, пропонуючи зимі посунутися, а потім зовсім піти, поступитися місцем весни. Тому що всьому свій час. Зима пручалася щосили, ночами пануючи, вдень відступаючи.
Підходив час і їй доводилося повільно перебиратися все далі на північ.
Йшла зима, ховалася пухкими заметами в канавах і вибоїнах, в гущавині лісу темною і прохолодною.
Розгубила вона всю свою суворість, знесиліла від боротьби з сонцем, та весною і не витримавши розплакалася від безсилля, розуміючи, що доведеться їй зовсім піти, відступити інакше загине…
Сльози зими скочувалися з її щік на лісову землю і на залишки заметів і перетворювалися в дивні квіти.
Щороку, коли Зима і Весна ділять владу, розквітають сині зимові слізки — перші лісові Весняні квіти — Проліски.

Перший пролісок…
Біжить струмочок, радісно дзвенить,
Промінчик сонця в ньому вже скупався…
Весняний вітер в гіллі шарудить,
З-під снігу перший пролісок пробрався!
Мамине свято
Я зустрічаю.
Я для матусі
Віршик вивчаю.
Я подарунок мамі роблю,
Я свою маму
Дуже люблю!

СОНЕЧКО
Два сонечка я знаю:Мов куля золота,
Одне у небі сяє,
А друге ось літа.
За сонечком маленьким
Біжу я навпростець.
Ловлю його у жменьку,
Мов сонця промінець.
– Боятися не треба,
Лети собі у світ
І сонечку на небі
Мій передай привіт.

ЖУК СОНЕЧКО
Ось жук прилетів на віконечко,
Круглий, червоний, як сонечко.
Жучка цього так і назвали,
Бо з сонцем його порівняли!
Він гарний і око милує,
Та радість всім людям дарує,
Бо вдачу хорошу він має —
Всю тлю на рослинах з'їдає.
То ж користь від цього рослині
Та радість і усміх людині.

20 березня - всесвітній день казок.
Якось Діду до обіду
Захотілось колобка.
Баба каже: – Добре, Діду,
Правда, кінчилась мука...
Та в засіках помела
Й Колобка таки спекла.



ВЕЛИКОДНІ СВЯТА ОЧИМА ДІТЕЙ


Кольоровий тиждень
Мета проведення кольорового тижня: впровадити в практику роботи з дітьми елементи кольоротерапії, як методику покращення здоров'я за допомогою кольорів; використати педагогічні можливості кольору для розвитку пізнавальних здібностей дітей, мовлення, мислення, пам'яті, уважності, ейдетичних здібностей, креативності; розвивати естетичний смак, творчий потенціал дітей, збагачувати позитивний емоційний досвід.